Sol og aktive glade barn - Første friidrettsskole 2015 vel gjennomført

Postet av Hellas, IF den 2. Jul 2015

Da var første av årets to DNB-idrettsleker vel gjennomført på Marienlyst. Sol og aktive glade barn beskriver disse tre dagene godt. I overkant av 30 barn i alderen 6-12 år fikk forsøke seg på omtrent alt friidretten har å by på av øvelser:

Det ble hoppet høyt og lang – løpt kjempefort og løpt over hekker – kastet ball, kule og spyd - for å nevne noe. Også ble det selvfølgelig lekt en hel masse!

Friidrettskolen ble avsluttet med et uhøytidelig stevne hvor alle fikk målt tider, lengder osv. Selvfølgelig med medalje og besøk på pallen helt til slutt.

Vi ønsker gjerne velkommen til friidrettstrening med IF Hellas fra august 2015:

Gruppe 6-9 år starter opp onsdag 19. august kl. 18.00 på Marienlyst. De trener hver onsdag fra kl. 18-19. (Kr. 250,- pr. halvår + medlemskontingent)

Gruppe 10-13 år starter opp mandag 10. august kl. 18:30 på Marienlyst. De trener fra 18.30-20.00 på mandager og onsdager. (Kr. 750,- pr. halvår + medlemskontingent)

Treningstider, kontaktinfo mm. finner du under: Trening/Treningstider

Neste friidrettsskole arrangere vi uken før skolestart: 10. – 12. august.
Infosiden finner du her.

Vi i IF Hellas retter en stor takk til våre flinke unge trenere (som selv er aktive utøvere) og sjefen for friidrettskolen Christopher Sinclair Williams Selmer (teknisk trener i klubben og innehaver av Kretsrekorden på 60m innendørs: 6,90).

Flere bilder finner du her!