Drammenskalenderen 2017 - Årets dugnad

Postet av Hellas, IF den 28. Nov 2016

Drammenskalenderen er en historisk kalender som har blitt gitt ut hvert år siden 1986. Over 30 år med utgivelser har gjort kalenderen godt kjent i byen og den er populær blant drammensere som har interesse for byens historie. Årets kalender tar for seg historier og steder som Thielemann i Torvhallen, Merket, Grand hotel, og bruene over Holmen. By-historiker Liv Evju står bak tekstene i kalenderen.

Kalenderne vil i hovedsak deles ut på treningskvelder i Dr.hallen og på Dr.vgs.

Hvorfor har vi valgt denne dugnadsformen?

Vi tror det er «lett å selge» kalenderen og samtidig gir dugnaden en god inntekt som gir idrettslaget trengte midler. Dette er noe både klubben og medlemmene er tjent med.

Hvordan gjennomfører vi dugnaden?

Alle skal selge 3 kalendere hver, men i familier med 2 aktive søsken selger man 4 stk. totalt. Vi oppfordrer alle foreldre å hjelpe til med salget. Kalenderen er enkel å selge til venner, familie, kollegaer eller gi bort i gave. Vi ønsker at alle selger sine kalendere så fort de kan.

For å motivere dere til å selge så mange kalendere som mulig vil de to som selger flest bli premiert med gavekort hos Löplabbet i Drammen; 1. premie kr. 600,- og 2. premie kr. 400,-.

Kalenderen selges for kr.140,- per stk. (Samme pris som i forretninger)

Oppgjør for salget:

Betaling for kalendrene gjøres ved at Hellas sender faktura til din e-post. (På samme måte som betaling av medlemskontingent mm)

Viktig: Innbetaling gjøres til det kontonummer som står i tilsendte faktura.

Vi håper på god oppslutning om dugnaden og på forhånd takk for innsatsen!

tyret i IF Hellas takker for ditt bidrag!

24. nov. 2016